Yes accepted, what's next? - Reisverslag uit Schiedam, Nederland van Julia Schaft - WaarBenJij.nu Yes accepted, what's next? - Reisverslag uit Schiedam, Nederland van Julia Schaft - WaarBenJij.nu

Yes accepted, what's next?

Blijf op de hoogte en volg Julia

20 Oktober 2013 | Nederland, Schiedam

Di 25 september: het verlossende mailtje uit Amerika 'you have been accepted onto the Au Pair ExtraOrdinaire program.

En dan ben ik er nog niet. Wel kunnen gezinnen vanaf nu reageren op profiel, als ze geïnteresseerd zijn.

Onderhand vr 4oktober:
Mailtje van de organisatie of ik geïnteresseerd ben in een gezin uit Wheaton, Ill. Ja hoor tuurlijk, why not?

Za 5 oktober:
Mailtje van het gezin. Dat zij mijn profiel gezien hadden en dat zij Geïnteresseerd in mij zijn om hun nieuwe au pair te worden.
O ja en of ik morgen kan skype met ze.

Zo 6 oktober:
Skype met het gezin was leuk, wel even uitvinden hoe alles werkt. Maar uiteindelijk deed alles het. Met dat engels zit het ook wel goed, wel even nadenken van ' hoe zeg je dat ook alweer?' Verder was het leuk en heb een goeie indruk gekregen van het gezin.
Morgen gaan we weer skype, dan laten ze mij het huis zien en stelt ze de kinderen voor.

Een dag later ma 7 oktober: daar zit ik dan weer klaar om te skype. Wel nog even wennen met de 7uur tijdsverschil. Heb ik hier net avond gegeten, moeten zij nog aan de lunch beginnen.

Ik zal het gezin nog even voorstellen: vader & moeder + 2 kinderen, een meisje van 4jaar en een jongetje van bijna 3jaar.
Zij wonen in Wheaton, Illinois. 25 miles van Chicago ten weste van Chicago.

Het gezin is op zoek naar een nieuwe Au pair die zo snel mogelijk kan komen. Omdat zij in rematch zitten. En aangezien ik al sinds augustus niks doe, wil ik graag zo snel mogelijk naar the states.

Kortom ik heb een match en vlieg ma 4 november naar Amerika. Dan 3daagse oriëntatie en dan vervolgens vlieg ik weer door naar het gezin op do 7 november.

Bye,

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Schiedam

Julia

Au pair in Chicago Illinois!! November 2013 t/m September 2015 Au Pair in Chicago Illinois Maart 2018 t/m

Actief sinds 17 Okt. 2013
Verslag gelezen: 285
Totaal aantal bezoekers 19111

Voorgaande reizen:

04 November 2013 - 27 Oktober 2015

Au Pair in Amerika

Landen bezocht: