Om bij het begin te beginnen - Reisverslag uit Schiedam, Nederland van Julia Schaft - WaarBenJij.nu Om bij het begin te beginnen - Reisverslag uit Schiedam, Nederland van Julia Schaft - WaarBenJij.nu

Om bij het begin te beginnen

Blijf op de hoogte en volg Julia

20 Oktober 2013 | Nederland, Schiedam

Vr 14 juni: aangemeld voor au pair in Amerika.

Di 18 juni: nu begint het allemaal.
Het vele werk om mijn application in orde te maken. Met volle moet begon ik aan het invullen van alle vragen, in het engels. Ze willen alles weten. Naast al mijn gegevens ook mijn oppas en stage ervaringen van de afgelopen paar jaar incl. de vakken die ik op school had. Goed nadenken en alles opzoeken was wel even nodig.
Verder moest ik nog toevoegen :
- foto's van mij en mijn familie/ oppassen etc.
- kort filmpje.
- kopie diploma opleiding + vertaling.
- 3 referenties.
- kopie paspoort
- dokters verklaring.
- oja, en nog even een VOG aanvragen.

Dat is het wel zo'n beetje. Onder tussen alweer 2 maanden verder.

Di 3 september: interview gesprek voor au pair in Amerika.
Ik moest op tijd de deur uit want het was ruim 2,5 uur reizen naar Enschede. Daar had ik een interview + psychologische test. Na 2,5 uur stond ik weer buiten, wel wat wijzer na alle informatie doe ik kreeg over hoe het nu verder verloopt. En weer een trein reisje naar huis, heb gelijk weer wat van Nederland gezien.

Nog een paar aanpassingen verrichten aan mijn profiel - doorsturen naar Enschede en hopen dat het goed is en dat het kan worden goedgekeurd in Londen bij het hoofdkantoor van au pair in Amerika.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Schiedam

Julia

Au pair in Chicago Illinois!! November 2013 t/m September 2015 Au Pair in Chicago Illinois Maart 2018 t/m

Actief sinds 17 Okt. 2013
Verslag gelezen: 380
Totaal aantal bezoekers 19122

Voorgaande reizen:

04 November 2013 - 27 Oktober 2015

Au Pair in Amerika

Landen bezocht: