Hoppa en het is alweer 1 maart - Reisverslag uit Wheaton, Verenigde Staten van Julia Schaft - WaarBenJij.nu Hoppa en het is alweer 1 maart - Reisverslag uit Wheaton, Verenigde Staten van Julia Schaft - WaarBenJij.nu

Hoppa en het is alweer 1 maart

Blijf op de hoogte en volg Julia

01 Maart 2014 | Verenigde Staten, Wheaton

Men!! De tijd vliegt. Kan het niet geloven dinsdag alweer 4 maanden hier. 4MAANDEN!!! Ik geen idee qua gevoel hoe het voelt. Maar ik voel me thuis hier en geen heinwee, dus dat is goed.

Lekker rustig weekje was het. Mijn gezin ging op dinsdag naar Mexico. Maar wel paniek maandag avond.
Ik zal dus maar bij maandag beginnen. Smorgens Jake had school en Cait en ik hebben gewoon thuis gespeeld in de tussentijd. Jake kwam met een schorre stem uit school. Ik was lijk, wat heb jij jij gedaan met je stem. En gedurende de dag werd het erger 'he is under the weather' . Lekker dan voordat je op vakantie gaat.
(Ze gaan lastminute naar Mexico en ik mag mee. Maar doordat het lastminute is kan ikniet met mijn visum, omdat ik eerst akkoord moet krijgen. Dus pech voor mij, ik blijf thuis. ,aar wel lekker huis voor me zelf en doen waar ik zelf zin in heb + ik heb de auto) smiddags Cait ballet, Carter gaat met haar mee. Maar natuurlijk vergeet haar ballet tas met haar schoenen erin. Tuurlijk een mannen actie. Ik had het klaar gezet ze liepen en beide paal voorbij. Ik ondertussen 4 boeken lezen met Jake en dan een beetje lekker luieren op de vloerbedekking. Slaapzak aan, alle 3 de spenen bij de hand! lekker liggen, dekendje over Jake heen. Oja, deur op een kier, gang licht aan en vochtventilator aan en night night Jakey.

Hèhè even uurtje zitten en niks doen.
Smiddags verven, kleuren noem het maar op.
S'avonds had ik yoga en na de les las ik de drama.
Sara stuurde een berichtje dat hun vlucht niet dinsdag was maar maandag. Ik 'holy shit, you're koddig me richt?' . Nope, het was echt waar. En nu? Bellen bellen en bellen en gelukkig konden ze zonder drama en extra kosten de vlucht van dinsdag nemen.

Dinsdag.
De vlucht gaat om 4:25. rond 2 uur weg van huis. Cait heeft gewoon school. Jake zou sportklas hebben maar dat slaan we lekker over. Wat geef je deze kinderen te eten. Als je wil dat ze goed voel zitten. Definitely tortellini!, gaat er als gegoten in. Boem 11:30 Jake eten en dan hup naar boeven. Slaapt om 12:30, oja btw vertrekken om 13:45. Carter haalt Cait van school en geeft haar lunch. Dan badderen, voordat ze uit bad is. Is het al 13:30 hup hup aankleden en haren drogen en klaar om naar het vliegveld te gaan. Krijg toch wel een beetje moeite met volledige zinnen Nederlands te typen. Door mijn hoofd vliegen Engelse woorden hihi. Ik zet ze af en rij met de auto terug naar huis. Leuk over een expresweg. Rijksweg met toll. Met navigatie terug en dat is niet mijn sterkste punt. Rij weg bij het vliegveld en neem meteen een paar verkeerde afslagen. Maar daarna whoehoo ging het goed :). Dan kom je om half 3 thuis, wat nu? Ja dag! Ik ga nu niet opruimen. Gebeurd later wel. Chillen op de bank en tv kijken.
8pm - voelt als zeker als 10pm. S'avonds toch nog even het huis opruimen.

Woensdag:
Uitslapen:) nou nee gewoon 8 uur wakker worden. Ontbijten - filmpje kijken- aankleden en Naar de gym.
Maar om niet te vergeten s'avonds Naar Chicago Bulls Vs. warriors geweest (basketball wedstrijd). Jeuuh we hebben gewonnen met 103 tegen 83. Meer dan 100 punten betekent ook free Big Mac. Was een super leuke Avond:) en ookal zaten we hoog op de tribune, we Hadden goede plaatsen en komen het goed zien.

Donderdag niet veel gedaan.
Gekeken voor een nieuwe laptop. Maar geen nieuwe gescoord. Wel een kabeltje zodat ik mijn foto's van mijn camera op mijn iPad kan zetten. Dat scheelt want nu kan ik ook makkelijker de foto's met jullie delen.
Yes het nieuwe seizoen van Grey's anatomy gaat Eindelijk weer beginnen, Ik zit er klaar voor:).

Vrijdag ook niet echt veel gedaan. 2 vriendinnen kwamen langs en we gingen films s'avonds kijken. The bucketlist en giro interrupted. Ons diner was: popcorn (met Italiaanse kruiden en kaas en een beetje zout en olijfolie. Moet je is uitproberen echt lekker) druiven en chocolate chip cookies.

Vandaag weer sneeuw verwacht + tonight.
De was gedaan die nog op mij stond te wachten en een verjaardagscadeau voor Cait gescoord. Klaar om mijn hostgezin van het vliegveld te halen. Onderweg was het druk en ik twijfelde natuurlijk weer over welke afslag ik moest nemen naar de terminal. Ik kies natuurlijk altijd weer voor de verkeerde, hup weer rondje vliegveld. Gelukkig is heet hier. Minder ingewikkeld als Schiphol maar het blijft groot.

Fijn weekend!



  • 02 Maart 2014 - 10:34

    Karin:

    Had wel leuk geweest tripje Mexico. Playa del carmen? Nou daar kom je misschien nog wel een keer. Wel jammer maar weekje huis voor je alleen is ook wel lekker. Had je de Bulls niet gezien. Is die sneeuw nou al weg? Nee hè? Zag op weersite dat het nu sneeuwt, jij slaapt nog lekker. Nou over 3 weekjes ff naar new york. Ben benieuwd. Ook nog fijne zondag. Bye xxx

  • 10 Maart 2014 - 11:02

    Oma Nel:

    Hi die Julia, je bent zeker in de mood voor New York. Leuk om Daphne en Alex weer te zien. Gezellig dat je vriendin ook mee gaat, dan heb je nog weken na lol. Zeg hoe gaat het met je kindjes, kun je ze nog steeds de baas. Die bezoeken aan de bibliotheek vind ik zo leuk, en wat een berg boeken nemen jullie dan mee. Lees je zelf de kinderboeken voor enof plaatjes kijken. Hier is het voorjaar, het was de warmste dag sinds de jaartelling. We zitten al dagen buiten. Bij jullie nog winter zeker, nou ja, alles went. Zeg Julia, een fijne week of weekend in N Y , genieten he. Groetjes van oma nel

  • 16 Maart 2014 - 20:00

    Petra:

    Haha Juul wat maak je toch leuke dingen mee! Geniet er maar van hoor! Byeeeeee

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Wheaton

Julia

Au pair in Chicago Illinois!! November 2013 t/m September 2015 Au Pair in Chicago Illinois Maart 2018 t/m

Actief sinds 17 Okt. 2013
Verslag gelezen: 388
Totaal aantal bezoekers 19093

Voorgaande reizen:

04 November 2013 - 27 Oktober 2015

Au Pair in Amerika

Landen bezocht: