Rollercoasters!!! - Reisverslag uit Hilo, Verenigde Staten van Julia Schaft - WaarBenJij.nu Rollercoasters!!! - Reisverslag uit Hilo, Verenigde Staten van Julia Schaft - WaarBenJij.nu

Rollercoasters!!!

Blijf op de hoogte en volg Julia

17 Oktober 2015 | Verenigde Staten, Hilo

Rollercoaster ride going through my brain.

De laatste 2 weken waren crazy, insane and unbelieveble. You got no clue, till you go through it yourself.
Ik had je ooit gedacht dat ik het er zo moeilijk mee zou hebben. Na mijn leven in Nederland te hebben gewoont en dan pretty much kind of spontaneous besloten om het grote avontuurlijk aan te gaan in de Verenigde Staten. Ik had nooit gedacht dat het mij zo goed zou bevallen hier. Maar ja aan alles komt een eind en ben zo excited to see you all!!!! Gedurende de laatste paar dagen was ik pretty busy. Laatste clustermeeting Bon Voyage party at my counselors house. S'mores, dip, big hugs and cake. What else do I want? Die avond was ik de chauffeur:) love driving. Matilda en 2 nieuwe Au Pairs reden mee. (Leuk hoor die Duitsers, blijven ook lekker in gezelschap Duits praten. Natuurlijk begrijp ik het wel maar toch. Verstaan doe ik het niet. Matilda en ik na een minuut ich not sprieke deutch hahaha. Ow en als je bij ons in de auto zit. Een voorwaarde: sing with the radio.

Paar dagen later kwam Esther aan in Chicago. Heel vreemd maar ook ik was nieuwsgierig en excited dat ze kwam. Zaterdag avond voordat ik vertrok voor mijn reismaand hadden we een hello - see you later party at our house. Die week was ook iedereen ziek. Back to school verkoudheid. It was so much fun and so grateful for iedereen die erbij was. It will always be one of my homes. Die avond had ik ook een fotoalbum aan Carter en Sara gegeven die ik had gemaakt met alle foto's erin van de afgelopen 2jaar.

Ook moest ik natuurlijk die week uit mijn kamer. Holy smokes, al mijn spullen in koffers en dozen. Dan naar boven brengen naar de guestroom. Nope niet homeless.
Ik had mijn spullen verdeeld met wat ik mee wilde nemen tijdens het reizen en kleding die ook niet meer aan deed omdat het nog warm weer was. De doos was/ is gevuld met al mijn overige spullen.

Ik moet nog even kijken waar ik precies slaap wanneer ik voor een paar dagen terug kom in Wheaton. Want familie uit Ierland is op bezoek. Dat zien we dan wel weer. Ik kom zaterdag avond de 24ste aan in Chicago en dan heb ik zondag, maandag en dinsdag avond depart ik naar Amsterdam met een stop in Londen. Woensdag middag ben ik dan echt in Nederland weer terug.

De dagen dat ik thuis was en Esther was er ook waren lastig. De kids waren buiten schooltijd geïnteresseerd in Esther en wilde haar alles laten zien. Jake was die week met school begonnen dus ook hij was een paar uur uit huis. En ja dan denk je ik kan gaan pakken of andere dingen doem om voorbereid te zijn voor een maandje reizen. Eigenlijk was ik vooral verveeld. Matilda kwam gelukkig over voor koffie. Nog meer knuffels.

Op de dag dat ik vertrok ging ik in de ochtend met Carter en Sara in de trein naar Chicago om de metro te pakken naar het vliegveld. Met zijn allen. Ja en dan ook echt met zijn allen in de auto. Patricia (de driver), Carter, Sara, Jake, Cait, Esther en ik. Patricia werkt Esther in die week. Cait moest naar school en Jakey kan natuurlijk niet alleen thuis blijven. Hugs hugs en hugs from my little monkeys - my babies - my buddies.

Greetings from thunderstorming Hawaii.

Volgende blog is een verslag van mijn reismaand. Gotta do something at night time When hou are (yes) kinda jetlagged.

Love Julia

  • 17 Oktober 2015 - 14:09

    Tiny:

    hallo lieve Juul,
    een paar weken geleden dacht ik dat ik je niet meer zou schrijven
    omdat jij geen tijd meer zou hebben voor een reisverslag.
    Verkeerd gedacht dus.Je moet je nu wel meer gaan concentreren
    op je Nederlands hoor.Lijkt nergens naar. Ik kan me best voorstellen
    dat je je een beetje overbodig voelde toen je weer even terug was
    on de omgeving waar jij 2 jaar zo'n beetje de baas over de kinderen
    was. Zo gaat het nou eenmaal.
    Heb een paar foto,s gezien van je reis en ik dacht zo dat her wel
    gezellig was.
    Julia, nog een paar fijne weken en hopelijk tot ziens op
    1 november.
    liefs van oma Tiny

  • 17 Oktober 2015 - 19:31

    Matilda:

    Awesome! I wanna see more pics though :D :D :D :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Hilo

Julia

Au pair in Chicago Illinois!! November 2013 t/m September 2015 Au Pair in Chicago Illinois Maart 2018 t/m

Actief sinds 17 Okt. 2013
Verslag gelezen: 626
Totaal aantal bezoekers 19068

Voorgaande reizen:

04 November 2013 - 27 Oktober 2015

Au Pair in Amerika

Landen bezocht: