slik slik laatste 2 weken - Reisverslag uit Wheaton, Verenigde Staten van Julia Schaft - WaarBenJij.nu slik slik laatste 2 weken - Reisverslag uit Wheaton, Verenigde Staten van Julia Schaft - WaarBenJij.nu

slik slik laatste 2 weken

Blijf op de hoogte en volg Julia

08 September 2015 | Verenigde Staten, Wheaton

Hallootjes,

De laatste 2 weken zijn aangebroken. Het is zo vreeemd!!
Dit weekend was het Laborday weekend. De viering van het einde van de zomer. Herfst begint pas 23 september officieel. Ook voor de amerikanen is de een feestdag en is iedereen vrij. Ik had vandaag (maandag 7 september) alleen de kinderen in de ochtend. Tripje naar de supermarkt gemaakt - heel leuk allemaal. Het was weer een hele show in de supermarkt. Beide hadden ze een eigen karretje van die kleintjes die jullie ook in Nederland hebben. Dan nog het lijstje afwerken wat we allemaal moesten hebben. Dan willen ze natuurlijk dit en dat. ook nog rennen met het karretje. Aan het eind als we betalen vraagt de cassiere ' hoe gaat het', mijn antwoord was ook yep nog een dag in de supermarkt overleeft haha. Familie ging eten bij een andere familie en ik ging met een andere Au pair Angelfood cake eten met bosbessen en coolwhip. yummy yummy yummy.

Morgen start de rest van deze week. Drukke week wordt het. Volgende week start ook Jake eindelijk met school. Deze week heeft hij zwemles, track en field, schaatsen en basketbal. Cait was vorige week ziek (niet eten en drinken en daarom helemaal uitgedroogd) nu gelukkig een beetje beter en gaat naar school.


Afgelopen zaterdag naar wereldkampioenschap rugby geweest. Verenigde Staten tegen Australie. Wat klinkt dat Australische accent toch goed zeg :). Maar de wedstrijd was wel leuk, nooit eerder rugby gezien. Begon het een beetje door te krijgen. Natuurlijk hadden de Amerikanen verloren met 10 punten tegen 47 van Australie.

Als ik na denk over vertrekken dan gaan er zo veel door mij heen.
Alles is gek - raar - ongeloofwaardig - maar ook kijk ik er naar uit om mijn reismaand te beginnen (die ik alleen ga doen) en om terug naar Nederland te komen.

You know: Ik heb hier een hele fijne tijd gehad en heb (en ga) (ge)zien wat ik wil(de) zien. Ik heb veel dingen gedaan en veel gegeten (o men ik verlang naar groenten en hollands brood).
Heb een ' leven' hier opgebouwd. Ben hier gekomen in me uppie en omdat je niemand en niks kent raak je zo attached naar alles. Emotioneel zal het wel een tranentrekker worden. Ik weet ook dat ik hier absoluut terug kom. We zullen het allemaal wel mee maken. Eerst maar even de shock verwerken met afscheid nemen van iedereen hier en hallo tegen jullie zegen.

Ik ben heel erg blij met alle kansen die ik gekregen heb om dit avontuur te beleven en ik een paar hele goede sterke vriendschappen opgebouwd en ben een familie en een thuis rijker!!

Huppakee gewoon er voor gaan en zien waar het pad eindigd.

See you very very soon!!!!
Iiiiiiik ik kom eraan!!!!!

Julia

  • 08 September 2015 - 16:44

    Oma Nel:

    Hi Julia, meid wat heb je veel beleefd, meegemaakt, echt geleefd. Super. Nu nog een reismaand, nou nou, wat een onderneming, maar je hebt er hard voor gewerkt. Heel Amerika heb je nog niet gezien, maar dat scheelt niet veel, denk ik. Je bent maar een keer jong, dus gaan. Hier gaat alles rustig, opa is thuis, maar rust veel, niet zo'n prut om wat te doen. Wij kijkenuit naar eind oktober , om jouw weer te zien, ik ben benieuwd naar je, je bent toch twee jaar ouder, dan toen je wegging. Maar 21 jaar, dat is een super leeftijd.
    Julia, een fijne, leuke , mooie vakantiemaand, genieten maar en tot ziens.
    Groetjes van opa Henk en oma nel

  • 15 September 2015 - 16:32

    Oma Tiny:

    hallo meissie, daar ben ik weer. Misshien voor de laatste keer.
    Ik neem aan dat je het tamelijk druk zal krijgen met alles inpakken
    en regelen wn dat je dan weinig tijd over zal houden om een blog
    te schrijven.Ik vind het jammer dat ik, en dat was ik echt van plan,
    geen briefje en een bedankje aan Jake heb geschreven voor zijn
    tekening. Maar ja, ik voelde me toen niet zo happy dat het er niet
    van gekomen is. Heb je hem wel eens verteld dat jij vroeger toen
    je ook pas leerde schrijven je van rechts naar links schreef?
    ailuj, zo stond het er dan. Dat weet je denk ik nog wel.
    Ik ben nu 2 dagen thuis van een reisje met een boot over de
    Moezel en de Saar, dat zijn als jet niet meer weet rivieren in
    Duitsland. Ben nu aan het bijkomen, veel te veel gegeten en
    gezeten, dus moe. Nu ga jij aan je laatste etappe beginnen.
    Ik wens je nog een paar plezierige weken en dan zeggen we
    tot ziens op 1 november.
    Veel liefs van oma Tiny.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Wheaton

Julia

Au pair in Chicago Illinois!! November 2013 t/m September 2015 Au Pair in Chicago Illinois Maart 2018 t/m

Actief sinds 17 Okt. 2013
Verslag gelezen: 308
Totaal aantal bezoekers 19053

Voorgaande reizen:

04 November 2013 - 27 Oktober 2015

Au Pair in Amerika

Landen bezocht: