Here i'm again part 2 - Reisverslag uit Wheaton, Verenigde Staten van Julia Schaft - WaarBenJij.nu Here i'm again part 2 - Reisverslag uit Wheaton, Verenigde Staten van Julia Schaft - WaarBenJij.nu

Here i'm again part 2

Blijf op de hoogte en volg Julia

22 Februari 2014 | Verenigde Staten, Wheaton

Monday: presidents day. Weer een vrije school dag voor de kinderen. En vandaag sneeuw storm gepland.
Het weer is niet echt lekker de week. Maandag ochtend zijn we wel naar buiten geweest en in de sneeuw gespeelt. Toen scheen het zonnetje nog.

Donderdag was het weer echt verschrikkelijk. Nadat Jake en ik Cait hadden afgezet op school. Gingen wij de bibliotheek boeken terug brengen. En natuurlijk wat nieuwe boeken uitzoeken om mee naar huis te nemen. Niet wat nieuwe boeken. Maar in totaal volgens mij 16. De komende 3 weken hoeven we niet terug te komen. Storytime 10:30-11 en dan Cait ophalen. Ojee, naar buiten kijkend en toen viel mijn mond open. Niet regen maar het goot echt. Het regende pijpen stelen. Maar echt Jake we gaan naar buiten. Daar was het erger. Ik met mijn tas op mijn rug. 2kindertAssen vol boeken en Jake bundelt up in mijn armen en dan naar de auto rennend. Oja en we zijn vroeg en gaan dus naar Starbucks daar praat Jake al de hele week over dat hij daar naartoe wil. Vooruit met die geit. Kan ik ook iets lekkers te drinken nemen.

Vandaag vrijdag: rustig dagje. Maar veel gedaan. Cait was op school. Jake en ik hebben een rocketship gemaakt. Zijn naam is Smiley. Daarna playdough en daarna ook nog is verven. Ondertussen een wasje draaien. Druk druk druk.

Jeej weekend!!! Maar geen plannen nog voor het weekend.

Mijn gezin gaat een paar dagen naar Mexico van de week dus ik ben vrij van dinsdag middag t/m vrijdag. Moet ze alleen even afzetten op het vliegveld en ophalen. Door mijn visum en lastminute is het lastig voor mij om mee te gaan. Maar nu kan ik ook doen wat ik wil. Ook daarvoor heb ik geen idee wat Ik ga doen.

Veel om overna te denken dus.

Fijn weekenddd

Liefs Julia

P.s.
Thanks for the valentine's card jullie allemaal, ik heb het afgelopen donderdag binnen gekregen:) hoop dat jullie een leuke Valentijnsdag hebben gehad.

  • 23 Februari 2014 - 14:32

    Oma Tiny:

    hoi Julia,
    met weer veel plezier je mails gelezen. Wat maak jij allemaal wel niet mee.
    Dan is het hier maar saai.Dus veel nieuws valt er dan ook niet te melden.
    Heb net naar ijshockey Amerika-Zweden zitten kijken. Word je ook
    moe van. Die bal gaat zo ontiegelijk snel, dat hou je haast niet bij.
    Maar ik vergis me, het is niet Amerika maar Canada. Stand momenteel
    2-0 voor Canada.
    donderdag, 27/2 ga ik het ziekenhuis in om vrijdag de 28e geopereerd
    te worden.We hopen met grote hopem.Jemoeder levert
    me af. Julia, je weet weer het een en ander en tot de volgende keer.
    liefs van oma Tiny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Wheaton

Julia

Au pair in Chicago Illinois!! November 2013 t/m September 2015 Au Pair in Chicago Illinois Maart 2018 t/m

Actief sinds 17 Okt. 2013
Verslag gelezen: 225
Totaal aantal bezoekers 19067

Voorgaande reizen:

04 November 2013 - 27 Oktober 2015

Au Pair in Amerika

Landen bezocht: