Here I am again! - Reisverslag uit Wheaton, Verenigde Staten van Julia Schaft - WaarBenJij.nu Here I am again! - Reisverslag uit Wheaton, Verenigde Staten van Julia Schaft - WaarBenJij.nu

Here I am again!

Blijf op de hoogte en volg Julia

22 Februari 2014 | Verenigde Staten, Wheaton

Hii,

Hier ben ik weer ! Het is even geleden en de dagen vliegen voorbij, vooral deze week.

Wat heb ik gedaan in de weken dat ik niet heb geschreven.
Uhh dat is even nadenken hoor.

Oja mijn yoga class is begonnen. Dat is ook nog is een leuke. Want toen ik zei dat het eindelijk zou starten die maandag. Was er iets met water gebeurd ofzo op college of DuPage dus de iedereen had een ander lokaal. Ons lokaal was dus nergens want er was geen 1over. Ergens zitten dan maar even, de leraar heeft 20 minuten gepraat en toen konden we naar huis en het zou eigenlijk een les zijn van 2uur. Eigenlijk niet veel gebeurd die week. Ik heb eigenlijk ook geen idee wat ik gedaan heb toen.

Dus de maandag erop in de week van Valentijnsdag had ik natuurlijk weer yoga. Eigenlijk eindelijk :). Ik ben er klaar voor, Stervens koud buiten maar binnen lekker warm. Na weer 20 minuten zijn praatje deden we dan een paar poses om te stretchen. En over en over again. Goed voor mijn knieën uhumm. Na een uurtje hadden we meditatie. Oow wat is dat heerlijk zeg. Niks voelen en bijna in slaap vallen. Totdat je in de kleermakers na 20 minuten toch wel je knieën voelt. Men wat doet dat zeer.

Jeetje wat gaan de weken snel en dit is ook al de week dat ik naar Texas ga, alweer half februari. Friday: valentine's day. Hier wordt dat wel uitgebreider gevierd dan in Nederland. Op de preschool van de kinderen hebben ze allemaal een kleine traktatie voor ieder kind uit de klas. Vervolgens doen de kinderen er een week over om die zag leeg te krijgen. Vandaag zit er nog steeds wat in. Van mijn gezin heb ik yoga sokken gekregen. Met van die tenen eraan en antieslip, dat is echt wel handig. Eindelijk weekend. Hop naar het vliegveld op naar Dallas, Texas. Van bijna -20 naar +20. Oow wat is dat heerlijk en even geen sneeuw. Daar was ik aan toe. Ik ben daar op bezoek bij een vriendin die ik ken van de oriëntatie de eerste week in New York. Zij komt uit Denemarken.
Men wat woont zij mooi. Echt een vakantie gevoel:). Allemaal grote huizen. Zij heeft ook een zwembad in de tuin en daar achter is een golfbaan. Haar hostkid had zaterdag een ijshockey wedstrijd, dat was wel leuk om te zijn. Ook zijn we naar een mega grote mall geweest, daarna naar de film. Uhh hoe weet ie ook al weer want hij was echt leuk.... I looked it up. Het was that awkward moment. Wat leuk is about this movie theater (ik type nu mijn verhaal aan de eettafel met 2 knutselende kinderen naast me, Cait aan het kleuren en Jake aan het verven. Vandaar de Engelse woorden erdoor heen. Is lastig Nederlands typen en Engels praten en luisteren.) maar even verder over de bioscoop, je kan in de zaal eten bestellen en dan wordt je eten gebracht en kan je het eten en de gelijkertijd de film kijken.

We zijn ook aan het plannen om andere weekendjes weg te plannen of als we vakantie hebben. Is erg lastig om te verzinnen waar je heen wilt en wat je wilt zien. Er zijn zoveel staten. Maar de volgende na NY is Washington DC de volgende, waarschijnlijk in april. Heerlijk relaxen in de movieroom in haar huis en Thor kijken. Hmmm butter popcorn, mmm chocolate. Hoi calorieën:(.
Veel gedaan heb ik niet dit weekend. Maar het was wel echt een leuk weekend zonder sneeuw en zonder boots en zonder wintercoat.

Wat is reizen makkelijk hier met een rijbewijs, tas, online inchecken en een klein koffertje. Maar het is druk op het vliegveld van o'hare ALWAYS. Hup naar de achterste douane scan en dan all the way back naar de juiste gate om the boarden en dat in 20minuten:) Well done Julia! Je hoeft niet te wachten voor je koffer, heerlijk. Omweg terug naar chicago in vliegtuig zat ik bij het raam. Yep het is nog steeds wit in Chicago. Toch voel ik me wel echt thuis hier. Met zo'n gevoel van jaa bijna thuis, in het vliegtuig.

Dan kom je thuis wacht er delicisious vers gebakken cake op me mmm. Mijn dinner:). Hup pyjama aan en kom maar op met de wekelijkse meeting. Geen bijzonderheden en bedje in.

Next blogg about next week

  • 26 Februari 2014 - 22:34

    Petra:

    Hè Juul wat gaaf zeg ff naar Texas! Jij ziet zo nog is even wst, heerlijk!! Groetjes van ons uit Oostenrijk. Zschusssss X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Wheaton

Julia

Au pair in Chicago Illinois!! November 2013 t/m September 2015 Au Pair in Chicago Illinois Maart 2018 t/m

Actief sinds 17 Okt. 2013
Verslag gelezen: 161
Totaal aantal bezoekers 19050

Voorgaande reizen:

04 November 2013 - 27 Oktober 2015

Au Pair in Amerika

Landen bezocht: