The end of 2013 - Reisverslag uit Wheaton, Verenigde Staten van Julia Schaft - WaarBenJij.nu The end of 2013 - Reisverslag uit Wheaton, Verenigde Staten van Julia Schaft - WaarBenJij.nu

The end of 2013

Blijf op de hoogte en volg Julia

31 December 2013 | Verenigde Staten, Wheaton

Een tussendoorse update van laatste dagen van dit jaar.

Zondag:
Ik had plannen voor vandaag, totdat ik gister door mijn enkel ging en 's' avonds met frozen peas erop op de bank lag.
Plannen gecanceld en zondag op bed en op de bank gelegen met alweer frozen peas erop en rust houden. Heel de dag mijn nieuwe serie kijken 'The Fosters' en een film tussendoor.

Maandag :
Vandaag was het FREAKING KOUD!!! -18 graden Celsius.
Mijn enkeling gelukkig wat beter en kan lopen, met nog wel verband eromheen. Vandaag gingen we naar opa en oma in de ochtend want de schoonmaaksters maakten het huis schoon. Hup Kids de auto in. Auto rijden ging wel maar was een beetje lastig. Het was ook echt mijn rechtervoet die pijn doet. 3minuten later toen we bij opa en oma aankwamen hadden Cait, Jake en ik alledrie een rode neus. Maar we waren wel goed in gepakt met muts sjaal en handschoenen. Tjop top naar binnen, speelgoed mee en spelen maar. Thee drinken voor mij :) voor de lunch waren wij weer terug. Nee Kids we gaan naar binnen te koud om buiten te spelen en er is ijs. Toen Jake op bed lag, lagen Cait en ik een beetje te dollen. Voor de kerst had ze een leappad gekregen (ipad voor kinderen), daarop hebben we getekend en Cait was foto's en filmpjes ermee aan het maken. Dat wordt dan gekke bekken trekken en lachen hihi. En heeft weer een klein beetje gesneeuwd dus lekker glad morgen!


Fijne oudjaarsdag eet maar een oliebol en appel beignet van mij :)

  • 31 December 2013 - 15:41

    Karin:

    Dus geen voetjes van de vloer vanavond voor jou. Aan de andere kant, wel in beweging houden dat pootje.
    Blijf je thuis? Is er wel iemand thuis vanavond? Hebben jullie ook sterretjes oid?
    Fijnedag nog hoor, en.. dat met die appelflap komt wel goed. Hele fijne avond xxxxx




  • 01 Januari 2014 - 10:32

    Oma Nel:

    Lieve Julia, de allerbeste wensen voor dit nieuwe jaar. Voor jouw een heel bijzonder jaar.maak er wat van, geniet ervan, ook de beste wensen voor je gastgezin. Jij slaapt nog maar hier komen ze straks nieuwjaar wensen , we zullen aan je denken. Groetjes van opa en oma nel

  • 01 Januari 2014 - 15:31

    Jill:

    Hee Juul,

    Jeetje wat balen zeg van je voet!! Hoop dat je er niet heel lang last van hebt.
    Natuurlijk ook de aller beste wensen voor het nieuwe jaar!!

    Fijn om te horen dat het nu helemaal goed gaat met de kids en zeker met het kleine mannetje!!

    Beterschap met je voet!!

    Doei doei

    Jill

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Wheaton

Julia

Au pair in Chicago Illinois!! November 2013 t/m September 2015 Au Pair in Chicago Illinois Maart 2018 t/m

Actief sinds 17 Okt. 2013
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 19077

Voorgaande reizen:

04 November 2013 - 27 Oktober 2015

Au Pair in Amerika

Landen bezocht: